Proljetnice

Umjesto crvenih i zelenih ukrasa (Bozicnih) , trgovine su preplavili
 
 stoljnaci pastelnhi boja ,prljetnice u saksijama ,jastucici sa masnicama i cvjecem.
 
 
U jednoj trgovini sam uslikala ovaj divni aranzman .
 
Mala tegla i jagorcevina na cvjetnom stoljnjaku su bas divni i
 
podsjecaju na proljce.
 
 
 
 
Zumbul u saksiji ukrasen vrpcom ....
 
Lukovice potopite u vodu preko noci.
 
U saksiju stavite zemlje i poredajte lukovice po zemlji.
 
Lukovice ce brze proklijati ako ih ne prekrijete zemljom . Zaliti bogato.
 
 
 
 
Cipka ili vrpca kao ukras ...
 
 
 
 
Divan aranzman na stolu . Umjesto traka namotanih na cunjeve mozete staviti
 
sibice ukrasene u proljetnom dizajnu .
 
 
 
Saljite mi slike vasih aranzmana ...
 
Kram Gaga
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ljiljana nunkovic

prelepo je, najvise mi se dopada stolnjak. Ljubim te i pozdravljam

2013-01-19 @ 19:23:57
Postat av: Rada Sanjanka

Ma bokal sa tačkicama super, inače i ja volim ovaj dezen. Jako su vam lepe fotografije. Vaš blog inače dugo pratim, na njega sam nabasala tržeći teme o uredjenosti vrta. Kreativac nema šta! Puno pozdrava iz Kikinde.

2013-01-19 @ 20:06:08
URL: http://mesecevizvor.blogspot.com
Postat av: Dusan Muncan

SVE TI JE DIVNO,NEDOSTAJS MI

2013-01-19 @ 21:14:53
URL: http://dussans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0