Mjenjanje Posteljine

 
 Mnoge citateljke su mi pisale i molile me da pisem malo vise teksta uz svaki prilog .
 
Ako sam dobro shvatila interesuje vas sta radim dnevno ,obicni kucanski radovi a i
 
da vise opisem slike ...
.
Obecavam da cu  vise pisati i objasniti slike . Slobodno pitajte rado cu vam
 
objasniti sve detalje  ...
 
 
Danas sam mjenjala posteljine u svim sobama ,to je jedan od poslova koji
 
rado i cesto radim . Uzivam u kombinivanju posteljina.
 
 
 
 
Nasa spavaca soba danas je bila uredjena u plavim tonovima .
 
Volim imati razlicite jastucnice, prekrivace i jorgane .
 
 
Jastucnice su kupljene u razlicitim prodavnicama a dve sam sila sama .
 
Mali jastuk je iz CK ,kupljen kao Bozicni (crveni ) . Sad je podloga plava
 
a preko toga heklana navlaka.
 
  
 
 
 
 
U gostinjskoj sobi  posteljina je u bez tonovima.
 
Eto tako sam provela danas dan radeci i spremajuci ...umorna idem na
 
bazen da se opustim uz vodenu gimnastiku .
 
Ladies Night ....
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0