Led Ledeni

Kalup za kolace sam napunila sa bobicama ,dodala vodu i sve to na -15.
 
Nemojte zaboraviti naljepiti spagice da se po koje srce moze i objesiti.
 
 
 
Pravila sam i vece lampione od leda ,njih sam ukrasila rascvetalim tulipanima.
 
 
 
Dekorativno i lako ukrasavanje vrta .
 
Moja jabuka je okicena ledenim srcadima.
 
 
 
 
 
Svako jutro sa kuhinjskog prozora vidim moje drvo sa srcadima.
 
A na ulazu ce vas docekati ovaj prizor ...
 
 
 
 
Velika pusa svim mojim citateljkama iz hladne ali u srcu tople Flode .
 
gaga..
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nata

super

2013-01-27 @ 15:01:27
Postat av: Eda

Savršeno, oduševljena sam idejom!! Iako bi u Splitu teško opstala ovakva ledena dekoracija...

2013-02-21 @ 08:36:29
URL: http://spalatinart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0