Mahovina i jabuke

Belegonije se polako suse jer ih je "liznuo " manji mraz.
 
 
 
 
Vrijeme je da se ljetno cvjece smjesti u skloniste ali sta sa saksijama?
 
 
 
Ja sam ukrasila moje saksije sa prirodnim materijalom
 
nabranim tu i tamo.
 
 
 
 
Osnova dekoracije je mahovina ,kombinovala sam zelenu
 
i bijelu mahovinu.
 
Jabuke ,kestenje ,ljesnjake i bobice sam iskoristila kao
 
dekoraciju na temu jesen.
 
 
 
 
 
Ostalo mi je jos samo da prebrisem limove i da uzivam u dekoraciji .
 
Dekoraciju vidim i iz kuhinje ,super pogled dok smo za stolom.
 
 
 
 
 
Veliki pozdrav
 
 
GAGA
 

Kommentarer
Postat av: vlasta s

Zaista si se mastovito dosjetila kako oplemeniti
vaze koje bi poslije onih ljetnih kraljica izgledale
otuzno.
Jako je interesantna bijela mahovina,nisam je vidala
u nasim krajevima ili moje oko nije tako izvjezbano
kao tvoje .
pozdrav i zelim ti lijepu i sarenu jesen

2012-10-13 @ 10:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0