Jesenji sto

 
 
Party svjecica je bio u znaku jeseni.
Prije nego sto su moje prijateljce dosle na party isla sam u setnju
da naberem "dekoraciju"
 
 
 
 
Glavni dio dekoracije je vazna /kugla ispunjena
 
mahovinomi bobicama.
 
 
 
 
Svjecu sam ukrasila suhim liscem i bjelom
papirnatom vrbcom.
(rizik od vatre)
 
 
 
Bogastvo jeseni u dekoraciji i na trpezi.
Uz kafu smo se sladile mufinsima i cupavcima.
 
 
 
Mufinsi sa borovnicama
 
 
 
Cokoladni mufinsi sa brusnicom.
 
Hvala za jedno divno vece u znaku jeseni i svjeca .
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: suzana andreevska

hvala za na pozivu i drago mi je sto sam prisustvovala prodaji mirisljavih sveca .cula i vedela nesto novo a sto je meni najmilije upoznala predivne osobe sa koima bih zelela da nastavim druzenje . posebno hvala momcima joji su nam servirali kolace i to su sami pravili nemogu da vam kazem kakvi su bili nema reci da se to opise to mora samo da se dozivi . dragana hvala jos jednom

2012-10-16 @ 11:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0