Veliko Spremanje

 
 
 
Jedan (vise ) losih dana sam iskoristila za uredjenje  boravka i veliko spremanje .
 
Poprilicno prljavu navlaku na trosjedima sam oprala i promijenila sve jastuke
 
i prekrivace .
 
Prozori su oprani i cvece istusirano .
 
 
 
 
 
Bozicni jastuci su poredani na cistom trosjedu .
 
Fleke su mi bas bole oci .... (Darko kaze da ih samo ja vidim )
 
 
 
 
 
Puno vas mi se javilo sa pitanjem gdje kupujem jastuke ,
 
Crvene jastuke sam ovaj put kupila u Ikea a bijeli sa natpisom
 
su iz Klädkällaren.
 
 
 
 
Zvjezde su objesene i cvjece je rasporedjeno ...
 
Bas sam zadovoljna sa Boravkom .. :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lela

Predivno. :)

2012-12-01 @ 17:15:56
Postat av: Anonym

jao što je lijepo a zvijezde su hit

2012-12-07 @ 13:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0