Od betona na terasi

Vidjeli ste da sam pocela sa beton kursem   i jako je zabavno .

  Beton je jako fin izahvalan za uredjenje vrta i stana







Na stolu na terasi ...





Ovih dana nam neprestalno pada kisa tako da terasa nije uredjena skroz .

(a kad ce biti nezna se )

Ali sam posadila zacine i masline sam iznijela vani na terasu i  osisala ih .


 


Terasa nije jos nauljita i psremljena za ljeto ali je jos uvijek hladno i kisovito pa cekamo .

Planirala sam i klupu da ofarbam ... :)






Vjencic je jedan fin detalj ,napravila sam ga od brezovih grana .


Ponekad ga ukrasim sa cvjecem ili jajima (za Uskrs).






U potrazi sam za novim namjestajem za terase ,planirala sam kupiti

 pletenu grupu sa jastucicima , od plasticnih traka.

Pise u reklami da su jako lake za odrzavanje tj ,netreba im nikakvo odrzavanje.

Ako imate takvu grupu javite jel istina da su jako podnosljive  i  jeste li  zadovoljni sa namjestajem .

Za sad se sjedi na stolicama ...





Sutra vam pisem o novom cvjecu sto upravo sad cvjeta u vrtu uprkos kisi

Kommentarer
Postat av: Dusan Muncan

DIVNA TI JE TERASA I TAJ TANJIR NA STOLU,MA SVE TI JE PERFECT

LJUBI TEBE TVOJA JASMINA

2012-05-17 @ 16:05:41
URL: http://dussans.blogspot.com
Postat av: Anonym

Super blogg, slazem se sa prethodnim komentarom, sve ti je super! Od cega ti je taj list,odusevio me.

Pozdrav Marela

2012-05-20 @ 22:46:44
Postat av: dragana pranjic

pozdrav Mereli ... dobro dosla na blog a list je izliven od betona .

2012-05-21 @ 21:45:01
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: dragana pranjic

pozdrav Mereli ... dobro dosla na blog a list je izliven od betona .

2012-05-21 @ 21:45:23
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Marela

Kuzim da je od betona ali mislila sam od koje biljke si koristila list kao podlogu ili kako se vec zove.Jel bet9om pravis od cementa i pjeska ili? Sve ti je tako prelijepo nemam rijeci. Ljep ti pozdrav

2012-05-23 @ 12:32:37
Postat av: dragana pranjic

Draga Marela list je od rabarbere ili bilo koji drugi duzi list .

Mogu li te pitati odakle mi se javljas ? Veliki pozdrav

2012-05-23 @ 20:52:57
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: dragana pranjic

Draga Marela list je od rabarbere ili bilo koji drugi duzi list .

Mogu li te pitati odakle mi se javljas ? Veliki pozdrav

2012-05-23 @ 20:53:21
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Marela

Pozdrav ti iz Zagreba!

2012-05-25 @ 08:12:09
Postat av: Marela

Pozdrav ti iz Zagreba!

2012-05-25 @ 08:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0