Kod Ljilje

Evo nastavljam pisati o mojim putesestvijima po Bijeloj Crkvi .

Red je dosao da vam predstavim jos jednu kreativnu sobu ,Ljilju Jasmininu konu  !

Ljiljina masta nema kraja ... pa sam od nje izcamcila masu stvari (kao prava ciganka)

 


Starinska stolica je prelakirana u bjelo i ukrasena cvjetovima izrezanim sa

samoljeplive bordure za tapete .


U kompletu su i ram za sliku, svjecice i saksijica ... orginalno zar ne .

Posto sam i ja dobila tapete od Ljilje nema mi druge nego da i ja napravim

moju kombinaciju  svega ovoga cim nadjem stolicu .






Ljiljinoj kreativnosti nema kraja  ( radi kao teta u vrticu )

U dvoristu kuce "nasla sam " i  ovo ........



 



Stari bicikl ofarban u bjelo .... korpica sa crvenim belegonijama .

Orginalno i dekorativno sad sam u potrazi  i za strim biciklom .






Zahvaljujuci mojoj  domacici Jasmini upoznala sam sve ove dobre i kreativne ljude

nisam ni slutila da cu biti  ovako docekana i da ce mi se ovoliko svidjeti kod njih.





Jos jedan od razloga da sam uzivala u BC jesu i sve ove divne mace .


Ljiljina maca je divna ,evo par slicica da se i sami uvjerite .


  

 



Evo jos par ideja sto sam vidjela kod Ljilje .



 



Draga Ljiljo hvala ti na gostoprimstvu i na divnom druzenju

Hvala i za inspiraciju ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0