Kod Jasmine







Najljepse iz BC sam cuvala za kraj .Moja domacica Jasmina  i njeni ukucani

cine dusu ove divne kuce a i kuca sam po sebi je nalik na dvorac pa sam se osjecala kao

mala princeza dok sam boravila u Beloj Crkvi .

Jasmina voli iste stvari kao i ja tako da sam morala uslikati sve sitnice da vam pokazem .






U "mojoj sobi " na stolicu.... svako me je ujutro budio miris djurdjevka .

Moja domacica mi je donosila kafu u krevet pa bih nas dve prozborile par rijecu uz kafu .

Neko ko je smotan cak uspije i da prospe kafu u krevet ... ali necemo sad o tome .

Onda me pogled i noge povedu kroz ova carobna vrata u kuhinju ili na terasu na dorucak ...






Visoka vrata i zidovi ovoj kuci daju extra sarm.





Cjela kuca odise prohujalim vremenom i elegancijom .

Visoke peci i namjestaj sa stilom su i sad u moderno vrijeme jako popularni .


     
             
   


Negdje sam procitala da kucu ne cini nemjestaj  nego mali i licni detalji .


   

 


Sarmantne saksije i andjeli se kriju po policama neki andjeli su sreli i Velju

pa im hvali neki mali dio glave ili ...

Za vas koji neznate ko je Veljo evo brzi opis ...

Veljo je nevidljivo bice (duh ,patuljak ) sto nam pravi red ili nered po kuci kad

mi nismo tu i na koga mozemo sve svaliti ...





Ovaj andjeo je dobro prosao ,Veljo ga je samo malo zakacio ,nevidi se .





Ako provirite kroz ova vrata na desno ce te ugladati po meni najljepsi dio kuce

osim vrta naravno .





Obratite paznju na ovu divnu zdjelu na stolu ...


zar nije velicanstvena  ??


 

 


Eto pokazala sam vam ljepotu kuce i moje domacice gdje sam bila na odmoru .

Iduci put cu vam pisati o kulinarskim sposobnostima Jasmine ,bice i koji recept.


Jasmina tebi hvala od srca na gostoprimstvu .











Kommentarer
Postat av: Dusan Muncan

JOJ BOZE KAKO JA TEBE VOLIM

2012-05-09 @ 18:42:54
URL: http://dussans.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vidim da si provela prekrasan mini odmor u drustvu veoma gostoljubivih ljudi i ambijentu na kojega je domacica uspjela prenijeti sve svoje osobine.

Drago mi je da se prijateljstva dogadaju svuda oko nas i da smo mi generacije rasle u onim nekim vremenima uspijele sacuvati u sebi ono nesto sto nas je davnih dana spajalo.Prekrasno.

2012-05-13 @ 08:39:05
Postat av: vlasta s.

2012-05-13 @ 08:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0