Jasminina magnolija

Jos uvijek sam u Beloj Crkvi u mislima ...

Evo uvodim vas u carobno dvoriste . Dvoriste je okupano suncem i u svom najljepsem izdanju .






Ako pratite moj blog znate da sam oduvijek mastala da se probudim i ugledam magnoliju.

Zelja mi se ispunila kod moje Jasmine , magnolija je divna i cvjetovi se takmice u ljepoti .





Dvoriste je divno isplanirano i puno divnog cvjeca .

Tu je terasa , tu je cvjetnjak tu je dio sa  divljim cvjecem i orasima ...


Nemogu vam docarati sve rijecima.

Dosta price evo ovako izleda terasa ... Spanski stil  ??





Terasa je dugacka koliko i cijela kuca ,pokrivena plocicama podsjeca na

Spaniju ili Grcku  a terakota zid je orginal  Spanija .

Detalji kao sto je ovaj kavez je tacka iznad I za cjelokupni uzitak na terasi .





Stolice od pruca i 20 stepeni  u zraku  pojacavaju dojam ...

Svako jutro poslije kafe sto mi je  moja domacica donosila u krevet sjedile

bih ovdje i uzivale u suncu  i prici .

Baka, Dusam i Meca doprinosili su da se covjek divno osjeca na terasi .

Prava domacinska atmosfera .


 



Dusan i Meca ...

Kad sam ja bila mala moja baka Sofija me ucila plesti vjencice od ovcica

ili kako neki ovaj cvijet zovu tratincica .

Na moju veliku radosta smjela sam brati ovcice i praviti vjencice kao nekada .





Baka Vera mi je pravila drustvo .

Imali smo i mali kurs u pravljenju vjecica .


 


Interesantno kako neke osobe koje covjek nikad prije nije sreo

prionu na srce .






Moja baka nije medju nama ali vjerujem da joj se svidja vjencic .


imate li vi uspomena iz djetinjstva ?

podijeli te ih samnom ...

Kommentarer
Postat av: Dusan

Sutra pletem nove vencice i cekam novi post! :)

2012-05-02 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0