Beograd

Napolju pada kisa kao i juce i prekuce i izaprekuce a ja u  mojim mislima sjedim na

suncu u divnoj basti i jedem Moskovsku snitu ... Znate li gdje sam ?




Da evo me u Beogradu sa mojim divnim muzem.

Putovanje je on isplanirao i izabrao divan romantican hotel .


 


Dorucak u drustvu kraljica i princeza ...


 


Svedski sto sa projicama ,domacim kobasicama ,kajganom ,pitom ...


i ovo Svedi bas nista neznaju o hrani :)






Poslije ovakvog dorucka ima se snage ha se obidje cijeli grad .

Drako i ja smo setali satima i razgledali divni Beograd .

Suncan dan i 28 stepeni pratilo nas je do Kalemegdana .





Setali smo uz Savu i Dunav ,pili limunadu na splavu ,posjetili Novakov kamp

i posjetili crkvu Svete Petke i crkvu Ruzicu . Divna priroda i ljudi ucinili su

ove dane nezaboravnim .



 

 


Kalemegdan je divno uredjen ....


A sad idemo do crkvi .


 


Crkva Ruzica ... imali smo cast da vidimo i jedno krstenje.





Pricacu vam jos o Beogradu ...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0