Vjeruj samo sebi

Povjerila sam moje divno cvijece i drvece komsinici preko zime .

Komsinica ima toplu garazu kao stvorenu za mediteransko bilje da prezime dugu i hladnu zimu .



 



 


Svo ovo divno cvijece i drvece se OSUSILO  ...


Komsinica zaboravila da ga zalije  (samo jednom u sedmici ).



Sve je suho i mrtvo .......... Osim !!!!


Masline !!!!!!!!!!!!!!


Mrtvo i bez lisca drvo sam donijela kuci ,prvo sam ocajavala i zalila

onda sam pokusala da ga vratim u zivot .


Citala sam da  ako se zalije mlakom vodom  drvo misli da je toplo vani i pocne pustati nove lisove.







Nisam vjerovala .... ali evo ...... desilo se cudo !!





Zao mi je ostalog svijeca ali sta je tu je .


Svaka skola se placa ,sad znam da se nemogu osloniti na komsije da mi paze cvijece .


Gdje vi imate vase cvijece preko zime ?


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0