Radionica

Moj sin se seli za poslom i ispraznjuje jednu sobu .

Soba ce biti kao gostinjska soba i soba za moje "rucne radove " ..

E valja sad tu sobu opremiti i srediti ....... pretvoriti momacku sobu u mama sobu .


Odlucila sma da sve kupim u secendhend i uredim po mome .




Dado mi je pomogao uslikati ormancic za sobe .


Ormancic je u fazi farbanja ,,,



 



Biro ce biti uskoro gotov  (slika dolazi )


A ovdje vidite tapetu i par slika sto su isto u fazi pripreme .


Kupila sam i jedan krevet i starinsku karnislu .


Dok ja sve ofarbam i pripremim Darko ce promijeniti tapete .






 

 

Tapeta ..........

 





Uz ove glavne stvari sobu ce krasiti jos par sitnica ..

Nadam se da ce moja prva gosca u sobi biti zadovoljna .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0