Mali grad - Alingsås

Bila sam danas u Alingsåsu ,mali gradic 20 km od mene .

Slatke male trgovine mame sa proljetnim cvijecem i ukrasima a trgovine odjece

mame snizenjima i do 70% .

Grad je divan da se po njemu samo seta , ako se nema namjera kupovati nesto .


 



Mala dvorista sa kafeima i trgovinama me ocaravaju.








Starinske kuce pune detalja su olicenje Alingsåsa ......







Nas cetiri kone smo uspjele obici trgovine kupiti sebi po jednu haljinu i jos po koju sitnicu


a onda ravno u kafiteriju na rucak ....


Divan suncan dan je bio samo bonus svemu .....


Voli vas vasa blogg luda Gaga






Kommentarer
Postat av: Maja

Nemoj mi reci da nisi bila u Balders Hage a bila si u Alingsåsu

2012-01-22 @ 17:24:48
Postat av: Sanda

Preslatko, gradić je presladak, i ja obožavam male trgove sa dućanima i pitoresknim kafićima...sigurno si uživala...

2012-01-26 @ 21:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0