Tonijev Vjencic

 
 
Ovaj vjencic mi je moj sin Toni napravio prije ravno 6 godina .
 
Vjencic mi je jako drag ali je vec dao sve od sebe pa je bilo krajnje
 
vrijem da ga prepravim.
 
 
 
 
Osnovica vjencica je napravljena od novina . Novine se pokvase vodom
 
i formiraju u vjenac .
 
Vjenac se poslije oblozi mahovinom i ucvrsti tankom zicom za vezivanje
 
cvjeca.
 
 
 
 
 
 
Ukrase birajte po zelji . Ja sam izabrala crvene detalje posto vjenac je vec bio
 
ukrasen crvenom trakom od samog pocetka. Crvene bombice,srcad i
 
kanel (cimet ) su ostali detalji koji dopunjavaju cjelinu.
 
 
 
 
Vjenac krasi ulazna vrata ali sa unutarnje strane. Uz moja dva Bozicna
 
andjela i svjetlucanje jelke ispred kuce ugodjaj je potpun ....
 
Sutra cu vam pokazati vrata sa vanjske strane .... Radoznali ???
 
Posjetite me sutra na blogu .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0