Snjeskin Kutak

Snežana Tunić http://snjeskinkutak.blogspot.com/
snjeskinkutak.blogspot.com
U slobodno vrijeme slikam ulja,pastele,oslikavam staklo i radim decoupage koji m...
e začarao.Kao malo dijete skupljam salvete i uživam u njima. Takođe ukrašavam guščija jaja tehnikom Madeira. Hvala na posjeti...srdačan pozdrav iz Banjaluke
 
Drage moje citateljke preporucujem vam ovaj divni blog .
 
 
 
 
Nadarena umjetnica prodaje radove na nasu radost ...
 
 
 
 
Romanticni kofer !!!!!!!!!!
 
 
 
 
Svi predmeti su remek djelo .....
 
 
 
 
 
Advent svjecnjak .Svi mi koji volimo mace zelimo jedan ovakav svjecnjak .
 
 
Ja sam izdvojila par slika iz prepunog albuma , Radoznali ?? posjetite Snjezanin blog.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Snješka

Draga ,hvala ti puno za ovaj divan post :-) Obećavam da ću i ja tebi spremiti neki fin postić,u planu je,samo mi treba malo više vremena . Puno pozdrava iz tvoje Banjaluke

2012-12-09 @ 22:19:07
URL: http://snjeskinkutak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0