Kupke za kupanje

 
 
Moja svekrva mi je pomogla nabrati ruzine latice
 
  
Drage moje citateljke sad je vrijeme ruza i mirisljavog cvjeca .
 
Iskoristite priliku i sakupite sve latice ruza i stavite ih na susenje .
 
 
 
 
 
 
Za kupke i mirisljavu so koriste se samo suhe latice
 
Latice se beru poslije najmanje tri suncana dana .
 
Susite latice na suhoj krpi i u hladu .
 
SOL ZA KUPANJE
 
100g susenih ruzinih latica
 
300g morske soli
 
8 kapljica etericnog ulja ruze
 
Flasice i masnice za pakiranje .
 
 
posaljite slike vasih tvorevina na [email protected]
 
Moje latice se suse pa slike gotovog proizvoda nemam jos .
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dusan Muncan

bakine ruke su zlatne ruke,jako mi je zao sto joj se to sve izdesavalo ,ja sam ti to sve isto prezivjela samo jako puno puno mladja,ali sta da se radi ,glava gore jel tako draga moja,ljubi vas jasmina

2012-09-20 @ 16:32:56
URL: http://dussans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0