U saksijama

Male borove i mahovinu sam zamijenila proljetnicama .

Cinkane saksije i male sitne macuhice bas pasu zajedno .


 


Zumbuli su posadjeni u maloj korpici i stoje na bijeloj klupi .

Cekam tople dane da prefarbam klupu ,, zima je ucinila svoje  .






Kruna i fenjer ...



 



Sunce se kupa u vodi  betonskog tanjira ...






Misse je zadovoljan ulazom ,






I mali ulaz je osvjezen i uredjen .

Za sporedni ulaz izabrala sam zuto cvijece , narcisi i zute macuhice sitne i krupne .






Pisite mi jeste li i vi posadili proljetnice ?

sta ste izabrali ove sezone ?



Kommentarer
Postat av: dijana c.

Lijepo si uredila, tako nam je bilo lijepo i toplo, brrr bas je zahladnilo, dobro da nam macuhice i narcisi izdrzavaju ovu promjenu, sreca sto ima i takvog lijepog cvijeca za ledene dane :)

2012-04-01 @ 12:03:09
Postat av: Lela

Ja sam nova na blogu. :) Pisem iz Podgorice. Bas sam prije dvadesetak dana kuci donijela jednu maslinu, zumbule i karanfile za terasu koja je okrenuta na juznu stranu. Kod nas vec ima dosta sunca pa malo cesce i zalivam. Blog je sjajan, ideje su divne, od cvijeca, aranžmana, recepata pa do vrlo prijatne atmosfere koja moze da se osjeti. Poslala bih ti sliku moje terasice, Dragana (ne persiram) ali ne znam kako to ide, da li na mail? Puno pozdrava.:)

2012-04-01 @ 14:30:16
Postat av: Majla

Nemojte farbati klupu, pa to i jeste shabby ... :) pozz



2012-04-02 @ 00:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0