Pozdrav iz Podgorice

Drage moje citateljke hvala vam na svi divnim slikama i meilovima.

Divno je podijeliti vase slike sa ostalim citateljkama sto prate blog .

Ovaj put vam prenosim pozdrave iz Crne Gore iz Podgorice .



Blog je stvarno super, ja sam oduševljena sta si uspjela da uradiš sa baštom i ukusi nam se poklapaju, ja jako volim lijepe stvari. Sad sam trenutno u fazi kad mi odgovara bijela boja i boja pijeska sa samo malo nekih detalja u boji. Saljem ti sliku terasice sada u proljece, skoro smo se uselili u ovaj stan tako da tek sada pocinjem da se upoznajem sa cvijecem i uopste biljkama, nisam ih prije imala. inace, imam 30 godina. :)


Puno pozdrava i citamo se na blogu. :)


Lela.






Visa 26032012830.jpg i bildspel  Visa 26032012831.jpg i bildspel


Ove fine slike poslala nam je Danijela , Lela iz Podgorice .


Izgleda da neki imaju vise srece sa vremenom nego mi ovdje u Svedskoj .


Visa 26032012829.jpg i bildspel


Moja maslina se jos nije "iselila " na balkon .


Danijela hvala ti na javljanju nastavi citati blog i javljati se .


[email protected]  javite se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0