Na Mladjima Svjet ostaje

Subota uoci Uskrsa u kuhinji se radi punom parom.

Na moju veliku radost  dobila sam i pomoc .





Ucila sam Daria, Matea i Lineu kako se farbaju jaja u lukovici .

Teo je pomagao nauljiti jaja radi finog sjaja .





Rezultat naseg zajednickog rada su predivno ofarbana jaja .


 


Poslije farbanja jaja na red su dosli kolaci .


 Pravila sam suhe kolace .




Kolaci se zovu "Prsti "

jako laki za napraviti a ukus je bozanstven .. tope se u ustima .


Prsti recept

150 g margarina
1/2 dl secera
3 dl brasna


Tjestu umjesiti ,raditi brzo jer se margarin ugrije pa se ljepi .
Tjesto ostaviti par minuta u frizideru .

Razvij tjesto u stapice i slozi stapice cetiri u red  jedan do drugoga .






Izrezati "prste "na duzinu ca 6 cm ,zatim premazati sa umucenim jajetom .

Ja sam pravila dve vrste kolaca sa istom osnovom.

Jedne kolace sam "prevrnula " u tanjur sa sjeckanim bademima .


Razdvoj prstice i poredaj na pleh .

Peku se 10 tak min dok ne dobiju finu boju na 220 stepeni .


Drugi dio kolaca sam poslije pecenja umocila u cokoladu  do pola.





Gotovi kolaci servirani na tanjiru .






Stigli smo uraditi puno toga ..

Sarma je gotova ,Cesnica je pecena ,jaja su ofarbana i suhi kolaci leze na tanjiru .

Hvala na pomoci .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0