Rat kilama

Kao sto znate vec sam objavila jedan prilog gdje vas pozivam na rat kilama.

Javilo mi se par citateljki i evo pravim tabelicu da se moze lakse pratiti.

Dobila sam i finih savjeta sto cu postepeno objavljivati.


Pozivam sve vas sto zelite biti u forumu da mi posaljete sadsanje stanje i zeljeno stanje u tezini .

Moze i samo zeljeno stanje ... ili obim struka ..

vazemo se u ponedeljak i jednom sveke dve nedelje ... do zeljene tezine.

Bicemom jedna drugoj podrska i savjetnik ..lakse je kad nas je puno ...




Jedva cekam da pocnemo iako je noga u gipsu ...


Kommentarer
Postat av: Ane

super predlog.



Eto ja imam sad 65 kg.

Zeljena kilaza 58 kg (da bude gotovo prije vjencanja).

Krenula sam sa 68 kg prije tri nedelje.



Djeta LCHF. Super ide za sad. Ni jednom nisam fuskala, niti imam zelju.

2011-09-02 @ 16:38:56
Postat av: Esmeralda

2011-09-02 @ 21:59:34
Postat av: mirjana

ovo vam je drage cure odlicna ideja .ali ja nemam tih problema .problem kod mene su cigarete ... pomocu vam savjetima ishrane a vi meni savjete kako da prestanem da pusim . sada pusim 15 cigareta na dan ... ajde pomozite bicu vam zahvalna ...

2011-09-04 @ 22:43:35
Postat av: dijana

Super, nadam se da ce mo uspjeti, evo moja sadasnja kilaza 69, zeljena kilaza mi je 62, hmmm... drzim fige da uspijemo, ma nema veze koliko god da spadne, samo neka ide na dole, SRETNO SVIMA! :))

2011-09-05 @ 09:28:14
Postat av: gaga

jeli mogu i ja da se pridruzim ,

Darko sadasnja kilaza 108 zeljena 95.pocinjemo od danas

2011-09-07 @ 12:33:09
URL: http://draganasgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0