Lavanda na Hrvacki nacin

Ovaj prilog sam namjerno cuvala i nisam ga htjela pisati odmah iza mora.

Evo pisem ga sada kad kod mene pada kisa i temperatura je oko 10 stepeni.

Sjedim i gledam slike sa odmora sjecam miris lavande i miris mora.


Na pijaci u Supetru sam uslikala ove divne vrecice lavande ...





Mali cvjet krasi svaku vrecicu ... dekorativno bas ...






Na ovim vrecicama je izvezeno cvijece lavande ...

Super suvenir ........






Lavanda u Shabby stilu ...

Andjeli sa lavandom su kupljeni i cekaju Bozic ...

Jelka ce biti okicena sa andjelima , pitam se kakav ce to dozivljaj biti kad se pomjesaju mirisi ljeta i zime.





A evo i razloga zasto vam sve ovo pisem ..

            KAO STO JE RUZA MIRIS SRCA,TAKO JE LAVANDA MIRIS DUSE ....


Vrijedno upamtiti ..........



Kommentarer
Postat av: Ella

ovo super izgleda, prosle sam jeseni posadila u stvari presadila lavandu u bastu i nije mi se primila. Proljetos ni traga od lavande, jos pitala u cvjecari dali smeta posaditi je sad u jesen i rekose mi ma nema problema samo presadi.

E sad kad je bolje je saditi u jesen ili proljece???

2011-09-18 @ 16:36:55
Postat av: Ella

hvala sto mi niko ne odgovori na pitanje :(

2011-09-22 @ 16:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0