Cokoladni cvjet

Vec sam pisala o mom  cokoladnom cvjetu sto sam dobila u paketu iznenadjenja.

Cvjet sam imla posadjen u vrtu sve do juce ....




Korijen ne podnosi hladnocu pa se mora zbrinuti preko zime ...

U veliku kantu sam prebacila korijen posto sam biljku osisala .

Biljku cuvati na tamnom i toplom jestu (+ stepeni).

Cvjetove sto sam teska srca osisala stavila sam u vaznu ..





vaznica od zatamnjenog stakla ...



 

 

Petak vece ... svjeze cvjece na stolu ... ugodna navika

    gaga



Kommentarer
Postat av: vlasta s.

Ja jos nikad nisam vidjela ovaj prekrasno cokoladno barsunasti cvijet.Reklo bi se da ovaj u vrtu i u vazici nisu isti.Ali sto reci kada nasa vesela domacica uhvati u ruke caroban cvijet on se pretvori u jos carobniji.

2011-10-11 @ 11:47:05
Postat av: Veselinka

Nisam bila odavno na tvom blogu, onaj cokoladni cvjet je lijep i kad je svjez i kad je suv. Svidja mi se ono cvjece u ljubicastim vaznama. Oni tanjiri od betona su predivni. Svaka cast kad sve to stignes. Pozdrav

2011-10-21 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0