Mahovina i sisarke

Danas sam bila u sumi i kuci  sam donijela korpu punu mahovine i malih jelkica.




Posto je vani minus Darko mi je u po boravka donjeo najlon i napravio

da mogu da "stvaram" ...:)





Nevjerovatno ....






Iz ovog nereda ... stvorilo se puno toga ...


Vjencici od mahovine ... bjele sisarkice i jedan aranzman


  

 


Kad se svi detalji sklope dobije se divan ULAZ ...


 





U cinkanu saksiju posadila sam malu jelkicu i jos par biljki sto ce prezivjeti zimu.





Bjela mahovina je dekorativna i izdrzljiva , araste svuda po sumi .


 

Betonski list je dobio novo ruho ..



 

Vjencic od mahovine ,nekoliko sisarki i crvene bobice da malo daju boje aranzmanu.






Moj slobodan dan , uzivala sam a i kona mi je bila na kafi.






A na drugoj strani vrata imam klupicu .






Za Bozic mozda ovu jelkicu i okitimo ...






velika pusa svima Gaga



 

 






Kommentarer
Postat av: Esmeralda

Izgleda super. Bas je fino kad neko ima smisla a ti ga zasigurno imas. Samo nastavi. ja jedino mogu da uzivam u tvojim slikama. Kram från Hultsfred.

2011-11-16 @ 18:01:47
URL: http://esmeralda-ada.blogspot.com/
Postat av: gaga

hvala esmeralda

2011-11-17 @ 08:35:08
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: Néa Grändhuset

Oj, så fint du har gjort det.....Det blev mycket inspiration med en gång....Ha det gott / Néa

2011-11-21 @ 15:50:45
URL: http://grandhuset.blogg.se/
Postat av: Anonym

majstorski odradjeno,,,odlicno,izgleda,,cestitam..:).

2011-11-24 @ 11:57:42
Postat av: Veselinka

Dragana, tack för senast! Bilo mi je lijepo na ljus-partyt. Imas zlatne ruke, ovo si bas sve lijepo uradila! One sisarke sto si obojila su super dekoracija. Pozdrav

2011-11-26 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0