Andjeli

Znate da su andjeli moja slabost i u ovo doba godine naprosto uzivam..

Trgovine su pune andjela sad pred Bozic ...

Ljepo me svrbe prsti da ih sve ponesem kuci , valja izabrati ..:)





Andjeo sakrilima i oreolom ...






Saljmo vam pusu ......

Buckasti baby andjelcici ...





Moderni andjeli od drveta ...


A ko nevoli andjele moze da se obraduje Djeda Mrazu ...





Posto radim u velikom trznom centru pratim sve izmjene u izlozima ..


Izlizi Me  cisto mame  i pokrecu mastu ...






Postavite sto u zlatu i srbru ....






Ove godine su i kristali poplarni a i sve vrste staklenog sudja ...


Potrazite staklene tanjirice i zdjelice po visecama ...ponovo su mederne .

Kommentarer
Postat av: duska

pa sto mi prkosis znas da sam slaba na figurice anđela

preslatki su

2011-11-13 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0