Sok od zove - Flädersaft

Cvjetovi poceli vec da prolaze od kise pa sam se pozurila da napravim malo soka od zove.

Moj omiljeni sok i jako lako za napraviti . Pravim i koni mojoj jer je na odmoru .

Cijela kuhinja mirise na zovu .




Recept


5 l vode
5 kg secera
80 g limuntosa
ca 40 cvjetova zove 


Vodu i secer prokuhati skinuti sa plate i dodati limuntos
u tecnost dodati cvjetove i poklopiti da odstoji tri dana

sok procijediti i ponovo prokuhati
sipati u flase ( plasticne) ja zamrzavam sok


Recept

5 l vatten
5 kg socker
80 g citronsyra
ca 40 blommor


  • Koka upp vatten och rör ner socker och citronsyra. Häll den heta vätskan över fläderblommorna . Täck kärlet med lock.
  • Låt saften stå svalt i 3-4 dagar.
  • Sila saften och häll upp den i plastlådor med lock. Förvara saften i frysen.


    Tips

    Jednostavan i ukusan poklon sa ukusom ljeta
    nezaboravite ga ukrasiti sa malom etiketicom


    i napisite da je sok jako ukusan hladan i pomjesan sa mineralnom vodom







    Sunce u flasi .......... obraduje svakoga .






    Moje etikete  " iz Draganinog vrta"

    Stavljam ih na sve flase i teglice

    Etikete sam napravila na komjuteru ( na poslu ssss)

  • Kommentarer
    Postat av: dijana

    Gdje si nasla zovu, ovdje je nema, zazelila sam se zovinog soka, ima ga kupiti, ali nije kao domaci! :)

    2011-07-06 @ 10:49:46

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0