Dobrodoslica - Välkommna

Uvijek kad je slavlje na pomolu trudim se da cijelu

kucu opremim u svecano ruho ....

Svecano ruho po meni je cista i uredna kuca sa puno svijeca i cvijeca ..

Pred Bozic je to ovako izgledalo ...



julstämmningen





vatra u kaminu je moj favorit ... "toplota doma" !!

Hemträvligt <3




Veliki smo potrosaci svjeca (svih vrsta,oblika i mirisa)

om det är nångång
man förbrukar mycket ljus så måste det ju vara nu under den mörkaste tiden
på hela året, så är det iallafall här hemma hos oss!



Zelja mi je da se moji gosti vec vani ,pred kuco, osjecaju DOBRO DOSLI

Ove "ledene" svecnjake sam sama pravila...




Islykta

 

Kommentarer
Postat av: tvoja ljubav

kuca je predivno uredjena jer tako samo ti znas da napravis

2011-01-08 @ 22:18:23
Postat av: gaga

Hvala ljubavi,divno je kad cijenis moj trud

2011-01-08 @ 22:44:25
URL: http://draganasgarden.blogg.se/
Postat av: nada

Dragana nasla sam te super ti je kuca

pozdrav Nada

2011-02-01 @ 21:24:23
Postat av: gaga

bas ti hvala

2011-02-02 @ 09:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0