cokoladne banane





Tilijin recept

Oguliti bananne ,kosim rezom presjeci na dva dijela,u sredini isjecenog dijela ubaciti drveni stapic(ja sam korisila stapicima sladoleda a vi sta imate),sloziti na tacnu i staviti 1h u zamzivac.15min.pred kraj zamrzavanja otopiti cokoladu za kuhanje sa 1/3 margarina i 2 supene kas.ulja,100g cokol.)ja tako pravim otopljenu coko.a moze kako je ko navikao (kao preljev za tortu da bude),zamrznute banane uzeti za stapic i odmah prelijevati cokoladom pomocu supene kas.Nemojte da vas brine zamrznute banane i topla,topla cokolada odma se stegne i bude super,posuti coko.mrvicama,mrvicama u boji,sjeckanim orasima ljesnjacima itd.cim zelite!!!Vratiti u zamrzivac i izvaditi 15.min.pred sluzenje PO RECEPTU 3 BANANE 
PRIJATNO!!!
Inace su odlicne za djecije zurkice a bogami i za nas bas ukusno!!!Puno vas pozdravljam!!!

Moja skolska mi je poslala ovaj recept ,izgleda super ukusno i lako za napraviti.


Hvala Tilija :)
Velika pusa tebi i kcerkici

                 Dragana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0