40

Evo napunih i ja 40 !!!!!!!!!!!!!!!!!

Divan osjecaj , a slavim rodjendan u etapama ...

17/2 na moj dan  sam morala raditi pa se i slavlje razvuklo cak do 25/2.

Darko i djeca su me probudili sa pjesmom i tortom ...

Vatroasci su stojali pred kucom ... rizik od pozara ...




Dobila sam divne poklone

A kuca mi je puna cvijeca ....

Darko i djeca su mi cak i vartomet priredili ...



Ruze su divne ali favorit su Mimoze ....

samo da znate da buket mimoza u Svedskoj nije lako naci ...


Hvala Ljubavi sto svake godine uspijes!

 

A u Stokolmu u glavnom konturu apoteke pise

Izgledas super .... ja se bas tako i osjecam

Sretna cetrdesetogodisnjakinja .....





Hvala svima vama sto ste uljepsali moj veliki dan svojim prisustvom.

                       Dragana!!!



Kommentarer
Postat av: vlasta s.

Pa onda, sretan ti ulazak u četrdesete,da i dalje svojom osobnošću unosiš veselje i veseliš se svakom novom danu .Puno sreće a ponajviše zdravlja i sretnih trenutaka od srca ti želim.Sretnoooooooooo

Vlasta(Rijeka,sunce,10 stupnjeva ,ha ha i tržnica puna mimoza šteta da nisi bliže)

2011-02-21 @ 09:24:05
Postat av: Nena

Sretan ti rodjendan, Dragana ! Neka ti zivot i dalje bude ispunjen srecom i ljubavi :))

2011-02-21 @ 20:14:21
URL: http://rijeka-rijeka.blogspot.com/
Postat av: dijana

Cao, e pa draga moja drugarice, neka te sreca i sve najbolje prati u zivotu, kazes da se osjecas kao da ti je 20, mogu i vjerovati, ti sijas od zivota, samo tako nastavi, sve naj, naj... kram!

2011-02-22 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0