Zelim Zelim ....








Svi mi nesto zelimo ,ali sad pred Bozic je sve moguce i zelje se ostvaruju jedna po jedna .

Ja sam pozeljela da u ovoj godini imam 100 citalaca dnevno i evo jos malo pa ce mi se zelja ispuniti .

Malo mi pomozite , stavite blog na FB ili preporucite svojim prijateljicama ,rodbini ......


Zelim puno vise komentara ... da znam kako vam se svidja ,i sta da vam pisem i pokazujem ...


Zelim svima Vama sve najbolje ...


 I  zelim da mi se moj skolski drug sto ga nisam vidjela 100 godina javi OBECAO je ..


Lista je par kilometara duga ....






Dragi Djeda Mraze bila sam dobra cijele godine ....



Pisite sta vi zelite ...








Kommentarer
Postat av: Anonym

Draga dragana ,,,,sve ovo sto sam vidjela je prekrasno, imas nesto sto ti je samo Bog podario ....ja kao zena divim ti se .Tebi i tvojoj obitelji zelim sretan Bozic i Novu godinu od srca !!!

2011-12-21 @ 13:17:32
Postat av: gaga

Hvala ti ali jos bih voljela da vidim ko mi je ovo pozelio .

Sve zene su za pohvaliti i diviti im se . Ti si jedna od tih .

2011-12-21 @ 13:27:09
URL: http://draganasgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0