Pogled unazad

Jos uvijek sam pod utiscima Bozica.

Razdragana lica dragih ljudi , jelka ,paketi ,ukusna hrana ....

Moram sve to podijeliti i sa vama .

Badnje vece


Badnje vece smo slavili kod bake i dede ... cijela familija na okupu ..

Posna vecera i paketi ..

 






Polklona je bilo i iz Amerike  ...









Familija slavi Bozic zajedno poslije toliko godina





 

Posna vecera ...


Divno postavljen sto kod moje svekrve .






Djeda Mraze je isao po naselju sa korpicom ...

Mojoj dragoj komsinici sam poklonila korpicu sa darovima .

U korpici se naslo : kolaca ,cvijece,mandarinea,svjecica ,oraha ,sisarki rucno farbanih,cokoladi  ...








Na sam Bozic bili smo kuci kod nas  .

Puna kuca familije i prijatelja ...

Nezaboravno vece .


   

   





Igrale su se igre sto su nas tjerale na smjeh do suza ...

Kona Sanela je napravila super zabavu svima  nama.

Hvala Kono moja .










Neki su se takmicili u oblacenju zenskih strampli ...:)




   





Divno vam stoje strample momci ! Toni ,Dario i Jasmin


Neki su se takmicili u sminkanju  ...



  

Nije islo bas dobro :)


Dado taj karmin ti ne stoji !








Neki su odgovarali na pitanja po cijeloj kuci  ....






    

   



Neki su ljepili bambone po licu ...







Baka i Sida su sklapale slagalice sa slikom kolaca .


Konstatovale su da je lakse napraviti kolac nego sloziti sliku .






Ja i Darko smo se takmicili protiv Anele i Danijela .

Pakovali smo poklone sa jednom rukom .


Mladi su pobijedili ,moje ruke ne rade ovih dana .







Dva mala djecaka su bila upakovana u toalet papir .







Igre su bile super ,puno sjeha i navijanja .










Kommentarer
Postat av: Maja

Bas ste se lijepo proveli. Veliki pozdrav svima vama

2011-12-28 @ 10:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0