Jelka 2011

Napokon ! Evo i jelka je na mjestu ,ove godine jos veca ...jedva smo je unjeli u kucu .

 

Momci pripremaju jelku .

Stalak je pripljemljen i kutija sa nakitom je skinuta sa tavana.







Jelka je na mjestu izmedju hodnika i boravka.







Ove godine (kao i prosle ) tema je bjela jelka sa srebrenim ukrasima.

 

  


Stakleni andjeo sa zlatnim krilima (Ikea)



 


Za razliku od prosle godine ove godine jelka mirise na lavndu (????)

Sigurno se pitate zasto i kako ...

Ove male bjele andjele sam kupila na Bracu ljetos kad smo bili na odmoru .

Ispod haljinice je kesica sa lavandom.

 


Svile "kosa " je super ukras na jelci , jelka izgleda romanticno i bogato .





Srebreni lanci su kupljeni u Engleskoj .






Disco lopte i pticice su prekrasne .

Pticise su srebrene sa bjelim perjem ( blomstrelandet)


Jeste li vi okitili svoje jelke ? Boja ? Tema ?

Pisite mi molim vas bas me interesuje .




Kommentarer
Postat av: vlasta s.

Jako mi je lijepa kombinacija bijelog sa srebrnim svaka kombinacija koja je lijepo iskombinirana ma ocara,ali tu postoji jedan ali koji me dugo godina sprecava na promjene.Moja kombinacija je nekako uvijek crvena ,toliki niz godina sa svakog zimskog putovanja donesem neki lijepi ukras koji je uvijek nekako crvene boje.

2011-12-19 @ 23:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0