Istanbul

Dva svijeta dve kulture tri religije sve mi se sad vrti po glavi ...

Divna kombinacija svega ......... povescu vas na put ,vezite se .



Doruckovala sam u kuci punoj andjela,kalendara za Advent  i crvenog cvjeca po prozorima 


Rucam u restoranu okovanom zlatom , cvjecem cajem i baklavom ..

 




Prvi dan je bio divan ,cim smo sletili isli smo na rucak pa u setnju .





Plava Dzamija je nesto najljepse sto sam vidjela u Istambulu .


  
 
 

 

Caj, kafa,kesten i kukuruz se mora probati kad ste u Istanbulu ...

Nista od moje dijete ... haha ma koga za to briga .






Novi dan je poceo sa divnim doruckom u preslatkom hotelu .

Osjecala sam se kao Seherzada ...


  

 


Dan sam provela na Bazaru ...

Zacini ,zlato ,porculan i "djidje" ... o koji divan osjecaj setati Bazarom ..

Sve boje ,mirisi i ukusi ostaju zauvijek u sjecanju .


Jeste li gladni .. vodim vas na kebab .





Turska hrana je jako ukusna a sve vam stoji u izlogu nemorate znati jezik da porucite jelo.





Kebab je ukusan  a probali smo i Sultanovu platu sto je moj favorit.


Ni Sultan nezna sta valja ...





Prvi put u zivotu sam jela jagnjetinu i nemogu vam opisati kako je ukusna bila .


A evo i slatkisa pa izaberite ... sta god da uzmete necete se pokajati .


    

  

Jeste li ikad mjesali kafu cokoladnom kasikom , jako ukusno .

Poslije sve ove hrane i Bazara nastavili smo dalje sa avanturom .



                       Aya Sofija  






Aya Sofija je sagradjena 537 godine i 916 godina je sluzila kao crkva .

1453 je Aya Sofija postala dzamija i racuna se da je jedna od cetiri najvece crkve u Svjetu .

Predivna kombinacija dve religije .






Aya Sofija sto znaci Sveta mudrost i Plava Dzamija su dve gradjevine u istom

dvoristu ,djeli ih divan park sa fontanom ...

Ljepota ove dve gradjevine se neda opisati rijecima .

 






Kako vam se svidja sve do sada .. pisite mi komentare ...


Sutra vam nastavljam pricati ... 1001 noc ... hahha


Veliki pozdrav svima vama ...



Kommentarer
Postat av: Ella

Predivno... :)

2011-12-02 @ 17:40:37
Postat av: Esmeralda

super

2011-12-03 @ 17:01:35
Postat av: dijana c.

Koja divne slike, koje krydde, boje voca, divna zemlja, lijepo je vidjeti drugu kulturu, obicaje, nemam rijeci, hvala ti, malo sam uzivala u ovim prelijepim slikama, super su :))

2011-12-03 @ 19:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0