Badnje vece















              














Gnjeceni grah

1

Uveče potopiti pasulj u vodu da prenoći.
Sutradan ga ocediti, i naliti drugom vodom i staviti da provri.
Ocediti ga i ponovo naliti vodom koju ćemo posoliti i kuvati pasulj dok se ne skuva.
U tiganju na 1 dl ulja, prodinstati 400 g sitno izdinstanog crnog luka.
Kada je izdinstan crni luk, dodati sitno iseckan beli luk i alevu papriku.
Dok je tiganj još na vatri, polako ćemo dodavati proceđen pasulj uz istovremeno gnječenje viljuškom.
Kada sav pasulj izgnječimo masu ćemo dobro sjedinjiti i propržiti.
Dodati malo soli, bibera i tucane paprike po ukusu.

  1. 2
    Ovaj pasulj se negde zove papula ili meljanac.

Sastojci

 
  •  500 g pasulja
  •  400 g crnog luka
  •  4 češnja belog luka
  •  2 kašičice aleve paprike
  •  1 dl ulja
  •   tucane paprike, so, biber





Moj fvorit za posnu veceru ..






                         






Ove godine dolazi nam jes jedan clan familije koji nismo dugo vidjeli (18 godina )

Zato ce mo se svi na Badnje vece skupiti u kuci moje svekrve da to super proslavimo .


Nebrinite necu ja vas zaboraviti ... pisem ja i na Badnje vece i na Bozic ...

Ma nemogu ja bez vas ...


Pisite i uzivajte  do sledeceg vidjenja evo i moja omiljena pjesmica 







                              





Dolove i brijeg, zabijelio je snijeg,
Sa savna kroz noć naš se čuje smijeh
Okićen i plah, naš vranac juri svud,
A zvona dalek zvuk pokazuje nam put.

Hej, zvončići, zvončići, zvone cijelu noć,
I ostaju u sjećanju što nikad neće proć.
Hej, zvončići, zvončići, zvone na sav glas,
Kroz tihu noć, čitav kraj, zvone za sve nas.

Ponoć već je tu, za satom ide sat,
Juri vranac naš, ko da nikad neće stat.
Tiho pada snijeg, ko perje leti lak
Prijatelj je drag, veseli mu se svak. 


       

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0