Lijepi Brac




Ko se jednom zaljubi u otok Brac ostaje zauvijek vjeran moru i ljepotama otoka.

I ove godine smo se divno proveli na Bracu , Otok je predivan a i imali smo Suuuuper gazde.

Smjestaj je bio super , javite se da vam da adresu i tel necete se pokajati ....




Dorucak ispod ove divote ..... nesto super...


 

Imali smo kornjace u dvoristu ... i kiwi ... i ruzmarin ....





Bijeli kamen , zleni prozori crveni krov ... sve vrijedne ruke naprave

A u nutra kamin ....





Kod vikendice je mali raj ....

samo srecnici zive u Supetru a imaju " vikendicu" tri km  od kuce uz more.





E da se moje gazde nebih uobrazile sad cu prestati da ih hvalim ...

pokazacu vam jos divnih slika sa odmora pa ce te shvatiti zasto  toliko volim Brac .





Teo i Dado ...




Restoran gdje smo rucali i pili kafu ...

 

Setajuci po Supetru mozete posvuda vidjeti divne detalje ja sam izdvojila ove ....

Uzivajte ....






 


Cvijet koji cvjeta samo nocu ...


 


Kaktus ca pola metra u obimu !

 

Svako vece ovdje su sjedile dvije starice sto su uzivale u mirisu oliandera.

Treba uzivati i u starosti ...

 






jedan od mojih  omiljenih prizora ........

A sutra cu vas voditi po lijepim ulicama Supetra ....

Sve najbolje i vidimo se na istom mjestu ....


   Gaga







Kommentarer
Postat av: sladjan

dragana sada sam ti gledala slike...super su ako budes tjela pelcer od palme sto cvjeta bjelo imam pelcer u basti...blog ti je super :D SIKI

2011-08-25 @ 23:22:27
URL: http://draganasgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0