plastenik - miniväxthus

U malom plasteniku sam posadila sjemenke ukrasnih tikvica, suncokreta i cvijeca sto sam jesenas donijela sa

Ölanda.Plastenik je mali sa 8 kutija.Super prakticno i zabavno.

Sjeme jako brzo niknu zato je vazno da se mlade biljke ne izneso vani na hladnocu odmah.

Mlade sjemenke se trebaju postepeno prilagoditi na vanjske uslove.

 

De flesta grönsaker och blommor är bra att så i mars och april, så det är dags att sätta igång med

 sådden nu! Många växter är lättare än du tror att odla fram själv. Att så själv är samtidigt ett roligt

 sätt att skaffa sig mer kunskap om växterna och deras liv.Här har jag sått pumpor och solrosor .

 


Kommentarer
Postat av: Dijana

E zaboravila sam napisati moje ime u komentaru olivträd o citrus, znas mene... Evo gledam kako prelijepo si zasadila suncokret i tikvice. Draga moja Dragana, ti bi trebala da imas obavezno jedan lijepi i mysigt staklenik, stvarno je divno, super si! Ako bude uspjela pumpa, a sigurno da hoce i drzim ti fige, eto mene na pitu, znas da sam se zazelila, ja sam ti sadila prosle godine, ne bi nista od pite, ni traga ni glasa od tikvica, ha, ha,:-)

2010-05-08 @ 22:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0