Slobodan dan - ledig idag

Moj slobodni dan sam provela u senji sa Darkom, Dariom i Teom

Isli smo u (pogodite) prirodni rezervat.....Divno je

 

"Nasla sam" divno lisce u sumi a i borovnica ima u izobilju

I Flodas Naturreservatet




Ovaj divni buket je ubran u sumi danas, kao sto vidite ubrala sam tri , cetiri vrste mladih grana.

Boja i oblik lisca cine buket pradivnim

Underbara buketen är inget annat än tre,fyra sorter olika grenar från olika träd

Färgen och formen på bladen gör "buketten" så fin.



A pred vece kao i obicno upalim par svjecica u mojim omiljenim svjecnjacima i odmaram.

Redo för kvällens mys!


Kommentarer
Postat av: Dijana

Pa bas imas lijepog cvijeca za ubrati, ovi andjelci su predivni, sve je ukusno sa stilom i mysigt, Kram

2010-05-14 @ 16:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0