miris ljeta - doft av sommaren

Vrtom se siri predivni miris karanfila

Hela trädgården doftar

 

Danas sam nabrala punu korpicu mirisljavih karanfila,pravila sam so za kupanje sa mirisom karanfila.

Krupnu so sam kupila u apoteci,karanfili su iz baste a fine staklene tegle sam kupovala po svim trgovinama.

Cvjetovi se beru kad je suncan dan (radi mirisa)

U teglicu se naizmjenicno stavlje red soli red cvjetova koje sam prethodno pocupala sa stabljika i tucka a zatim

osusila



Det är ganska enkelt att göra sitt eget badsalt. Du behöver vanligt grovsalt, som finns att köpa på

 apoteket och doft blommor eller arom.

 

Slatka masnica i etiketica uvelicali su sve.Ova slatka teglica ce u moje kupatilo ali cu napraviti jos par  ovakvih

teglica, hocu da imam so za kupaje sa mirisom ljeta cijelu zimu.

Teglica je jako fina i kao poklon .

Underbar och personligt present till värdinnan


Kommentarer
Postat av: Nena

Super ideja !! I ja imam takvih karanfila i upravo cvjetaju i mirisu :)bas cu tako napraviti kao sto si napisala.

Pozdrav, Nena :)

2010-06-25 @ 22:07:33
URL: http://rijeka-rijeka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0