Buketi

Moja slabos su buketi za aranziranje stola...

Za Tonijevo slavlje sam izabrala cvijece u plavoj i zutoj nijansi.

Plavo zuto su Svedske i studentske boje.

Buket sam napravila od hortenzije i ruza, jako jednstavno........

kupila sam hortenziju u saksiji pa sam je "osisala"....dobila sam dva velika cvjetna jastuka.

U sredinu svijetlo plave hortenzije sam zabola zutu ruzu, buket okolo sam ukrasila sitnim plavim cvijecem (mislim

da se zove zaborav kod nas).Malo paprati kao zelenilo i eto buketa.

jako sam bila zadovoljna rezultatom.

Hortensia i ljusblå + en gul ros + fogerttmigej

så blev buketten till festen, jag är så nöjd med min buket

 

Toni je dobio jako puno cvijeca

Toni fick alla dessa blommor

Tack alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jao meni prelijepog li cvijeca, super si napravila buket,Tino mi sada u cetvrtak imam studente, :-)

2010-06-07 @ 23:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0