Zadnji dan na poslu u apoteci Eken - Sista dag på jobbet

Dragi moji prijatelji dirnuli ste me do suza sa svim vasim poklonoma komentirima i cestitkama  za uspjeh na novom poslu.

Za vas koji niste ovdje blizu mene evo brzi (ako bude islo) pregled dogadjaja.

U apoteci Eken radila sam 11 godina i evo sad me put vodi dalje...

Cijelu nedelju  me moje kolegice ispracaju i iznenadjuju sa raznim poklonima i gestovima.

Bilo je suza i smijeha....jos jednom od srca vam hvala



Tack alla mina kära arbetskamrater (poklon od drugarica sa posla)



Tack Birgitta
(kolegica iz labaratorije)



tack Gittan kram <3
(kolegica sa posla mi je poklonila knjigu kako da uspijem u poslu, zivotinje su glavne licnosti, ludo zabavna knjiga)

Pia och Anna kommer lysa upp mina dagar med dom söta lyktorna

Pia i njena cerka Anna su mi poklonile ove male lampe da mi osvjetljavaju put.



Tack Lilian och Margareta

Hvala i teta Suhri na divnim tulipanima i cokladi ,nedostajace mi moji kupci.



Velika pusa i hvala mome dragome muzu.
Sve je lakse kad si ti uz mene.

Tack till min kära Darko

En gång till stor tack till er alla!!!!!!! jag älskar er alla


Kommentarer
Postat av: Afroditta

Bas su te lijepo ispratile !

To ti sigurno mnogo znaci !

A kako ne,11 godina u jednom kolektivu, nije mala stvar!

Sada kreces dalje. Zelim ti puno srece u novim vodama!

2010-02-24 @ 00:58:08
URL: http://afroditta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0