Lerums tidning - isjecak iz novina

Svi pokloni nisu bili dovoljni nego su me moje radne kolegice iznenadile i jednim komentarom u novinama.

Ovdje u lokalnim novinama ima rubrika sto se zove" buket sedmice"

Preko novina dobijes cestitku i "buket"

moja cestitka u prevodu zvuci ovako:
 
Dragana,nedostajaces nam u nasoj apoteci.
Hvala na tvome raspolozenju i smijehu
bice nam prazno ovdje bez tebe
sretno na tvom novom poslu

Tvoje radne kolege



Alla mina arbetskamrater, jag kommer att sakna er.

Kommentarer
Postat av: duska

dRAGA MOJA I MI TI ZELIMO OD SVEG SRCA SRECU NA NOVOM POSLU.SRECNOOOOOO!!!!!!!!!

2010-01-31 @ 16:54:26
Postat av: gaga

od srca ti hvala Duska

2010-01-31 @ 17:24:19
Postat av: Esmeralda

Kakav fin gest. Vjerujem da si to zasluzila.

2010-03-13 @ 19:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0