Bijela kuhinja - vit Kök

Bozicne zavjese su zamjenute finim tankim zavjesma tako da kuhinja izgleda puno svjetlija.

Dve duzine sa strana sam dopunila velikim komadom tila koji sam omotala oko karnisle.

Velika vazna sa bjelom svjecom i pjeskom i mali bokal su ukrasili cjelinu.

Tu i tamo sma okacila mala srca od bijelog drveta po cvijecu.Shabby chic stil



Julgardinerna är borta, istället hängde jag upp vitta tuna gardiner i köket.

Vitta gardiner hör till den lantliga stilen

 

Mali bokal sam kupila u Danskoj, tako mi je drag.

Lilla kannan kommer från Skagen.


Kommentarer
Postat av: Nena

Pozdrav Gaga.

Drago mi je da si posjetila moj blog i uputila me na tvoje stranice. jako mi se svidja sve sto pises :)

Eto sad smo blogg prijateljice :)

2010-01-18 @ 19:43:47
URL: http://rijeka-rijeka.blogspot.com/
Postat av: Néa

Så fint och vårligt det blev......ljusa tider, ljusa tider....

2010-01-19 @ 13:25:03
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0