Vaser - Julmarknad

Cijeli decembar mjesec je pun raznih manifestacija i vasera.

Ja sam bila na par vasera a htjela bih stici na sve i jedan.

na vaserima se prodaju razni ukrasi i tradicionalna svedska jela.

Djeda Mrazovi u svi mogucim varijantama se mogu naci...ovi su mi bili najljepsi.



Julmarknad i Frölunda

kako vam se svidjaju ovi andjeli od stakla ??  Meni su predivni.

Naravo da sam opet "navratila " i do Djeda Mraza za svaki slucaj da vidim sta je sa mojoj listom zelja.

 

Tomte och Tomte flicka

a kad se ishodam imam par mjesta gdje se moze sjesti i omoriti

LivingrRoom på Frölunda
 


Kommentarer
Postat av: sladja

bez obzira sto je bilo hladno onda kada sam bila u decembru , jako mi je drago sto je to bilo u vrijeme ove bozicne carolije ,sve je super izgledalo !

2010-12-13 @ 07:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0