Mmmm

Jedna od drazi odmora je i sva ukusna hrana,

kad sam na odmoru ne razmisljam o dijetama (ni inace).......

Evo ovako je izgledala trpeza kad smo isli sa Danicom na izlet

Ustipci su mi slabost



 
lalalalll ustipci....



Mmmm ustipci från Bosnien

Sastojci
300 g brašna    
300 ml mleka
1 kašika ulja
1 jaje
1 kašičica suvog kvasca
1 čajna kašičica soli
ulje za prženje

Priprema
Prosejano brašno pomešati s kvascem. Dodati so, ulje, umućeno jaje i toplo mleko. Testo dobro izraditi (mutiti 10 min) i ostaviti da naraste. Nakvašenom kašikom uzimati testo i pržiti na zagrejanom ulju do lepe zlatno–žute boje.

Uštipke na vaditi kuhinjski papir rešetkastom kašikom (da se ulje ocedi) i po želji posuti šećerom u prahu.


Sampita mi je slost broj dva

favorit kaka...0 kalorier hahah

a evo i kafe, ja ne pijem kafu cesto ali ako cu piti kafu onda voli da je mastovito servirana.


Kommentarer
Postat av: idela

mmm.ukusno.odma mi se jedu kad ih vidim.

2010-08-19 @ 10:37:55
Postat av: idela

sampita, moj omiljeni kolac,ali neznam napraviti.

2010-08-19 @ 10:38:41
Postat av: nidela

i ti bogami ne znas sta valja

2010-08-19 @ 22:33:07
Postat av: munira

sampita je moj favorit oh sad mi se jede idem sad da pravim

2010-08-21 @ 14:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0