nas cetiri- lilla trädgårdsföreningen

Juce poslije posla bila sam kod Inge,....soljica kafe i sendvic poslije posla i onda brzinom na sastanak.
Nea,Inga,Sanela i ja cinimo nas mali vrtlarski klub,volimo da se sastajemo i pricamo o svemu i svacemu a najvise o vrtovima i cvijecu...
danas je u Lerumu bilo divno predavanje o "vrtu u jesen".Predavanje je bilo jako inspirirajuce i zanimlljivo.
saznala sam da svo jesenje lisce moram pokupiti sa travnjaka i strpati u cvijetnjak.
Trava gnjije ispod lisca dok cvjece cuva toplotu pomocu lisca....eto sad znate
Slika je sa fike kod Inge



Nea,Inga och jag var på trädgårsföreläsning i Lerum.Mycket intersant föreläsning om höst städning i trädgården.
Bilden är tagen hos Inga...mysigt och gått
Vi måste hitta ett namn för lilla föreningen


Kommentarer
Postat av: sanela

A mene nemmmma......

2009-09-25 @ 13:52:27
Postat av: Ingaplinga

Jag tyckte oxå att kvällen var trevlig.Låt oss göra om det någon gång.Suti Dragana.

2009-09-25 @ 14:13:58
Postat av: Nea

Självklart skall vi ha ett namn på vår förening. Vi får fundera ut det till nästa gång vi skall träffas. Och jag har en idé till som jag tar upp då. Skall vi träffas hos mig? Kramiz Nea

2009-09-29 @ 09:18:04
URL: http://grandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0