Ko jos voli andjele-Änglarna

Moja kona Sanela je dosla do mene sa ova dva predivna andjela...kaze da je na njima pisalo Dragana i da ih je morala kupiti meni.....Hvala ti puno kono moja.....Vidjela si da sam im odmah nasla mjesto.
Mali uski prozori u hodniku su ko stvoreni za dva slatka andjela u scabychyck stilu.
Andjeli su sivo bjeli i drze malo crveno srce a najludja im je frizura...obozavam ih....
Sad imam oko desetak andjela...

Två sött-tuffa änglar fick jag från min Sanela(hon sa att det stog mitt  namn på dom)
Båda har redan fått sina platser i hallen.Nu har jag ca tio änglar i huset stora som små
...


Kommentarer
Postat av: duska

a super su ali mi vodimo tj.Andjela ona ih ima oko 25-30 neznam tacno ali uzivamo u njima i gdje god vidimo da ih ima moramo obavezno da kupimo

2009-09-30 @ 23:08:57
Postat av: Anonym

meni se posebno svidaju andjeli neobicnih oblika

2009-10-01 @ 14:44:10
Postat av: sanela

bas mi je drago da ti se svidaju

2009-10-01 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0