Bröllops dag - 19 godisnjica

Juce smo slavili 19 -u godisnjicu braka, vrijeme leti jako brzo.
Dan je bio divan od samoga jutra pa do sinoc kasno...
Dobila sam dorucak u krevet i poklon sto me je odusevio

Igår firade vi 19 år av vår kärlek.En underbar dag ful av överaskningar.



Godisnjici u cast
sam izabrala romanticnu temu za postavljanje stola.Stoljnjak je od tankog vezenog mateijala,
Tanjiri su iz Balderhage.
Visoke case su posluzile kao svjecnaci, salavete sam ukrasila cvjetom orhideje a po stolu sam pruzila puzavice

Romantisk dukning dagen till äran




Cokoladni kolac za desert

Kladdkaka till fikat



Ekipa sto je pravila kolac Dario, Mateo i Wiliam


Kommentarer
Postat av: William

That was a fun night :)

2009-10-21 @ 13:07:47
Postat av: passachol-ta

WOW!!!! 19 år, tiden går snabbt när man blir lycklig...

2009-11-03 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0