Poklon - present

Moja Sanela uvijek mi pomaze kad je zabava ili rodendan....pravi divne torte i kolace...

Kolace uvijek dobijem u necemu...a po starom obicaju nevalja se sude vratiti prazno

Ovu divnu zdjelu sam ukrasila finom mahovinom,jabukama,kestenjem i svjecama...

Sve to sam posula sjajnim mrvicama. Ovu ikebanu sam napravila Saneli, super ce odgovarati

u boravku na stolicu....nadam se da nece zaboraviti zaliti mahovinu....

super je napraviti nesto ovako kad se ide u goste..poklon domacici...(mozda u manjem obimu)




Kommentarer
Postat av: sanela

ova ikebana je super sjela u boravak, hvala

2009-11-08 @ 20:02:24
Postat av: gaga

super da ti se svida

2009-11-09 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0