Rododendron

Kad smo se uselili u kucu komsija nam je poklonio rododendron.Vrsta cvijeca u obliku grama sto cvijeta cijelo ljeto ima razlicitih vrsta i boja.Moj mali rododendron sam posadila u jedan dio vrta u nadi da ce tu biti dobro...Za cetiri godine nije makeo sa mjesta,ali senije ni osusio vec je samo Vegetirao.
Odlucila sam da ga prebacim pa sta bude da bude....
Sansning se isplatio evo i prvog cvijeta,CRVENI



stoje otac i sin pokraj rododendrona, sin pita:" tata tata kako se zove  ovo cvijece?"
tata kaze :"to je sine rondo...rondo...ron... ma ruza sine"



Kommentarer
Postat av: Anonym

Slobodno ga prebaci ja sam moj prebacila a bio je puno veci. On voli polusuncanu stranu i puno vode.



//Maja

2009-05-13 @ 20:19:08
Postat av: gaga

hvala Majo na tipsu nadam se da ce funkati...jako je fina boja i na ulazu je pa cu vise uzivati u njemu

2009-05-13 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0