Stare cestitke - gamla julkort

Moj omiljeni kutak za Bozic je ovaj u hodniku.
Cuvam godinam stare cestitke koje svake godine iznova citam.

Najomiljenija cestitka mi je iz 1992 godine i poslali su mi je moji baka Soka i deda Rodoljub
dok sam jos bila u kampu za izbjeglice.
Ova cestitka ima specijalno mjesto iz tog razloga sto vise nikad necu dobiti cestitku od bake i dede posto vise nisu medju nama.



Jag har sparat gamla julkort.Favorit kort är ett kort från 1992 som mina morföräldrar har sickat till mig när vi var på flyktingförlägning.Mina morföräldrar är inte längre bland oss så kortet har extra betydelse.

Kommentarer
Postat av: zlata

za ovo nemam komentar. svaka cast

2009-12-11 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0